Wednesday, October 19, 2011

kadang-kadang tak adil

Assalamualikum...

Sekarang jam menunjukkan 1.05am. Tetapi mataku tak mahu di lelepkan juga padahal esok kelas aku jam 8.00am..arghhhh Ya Allah tolonglah aku melelapkan mata ni. Sebenarnya tak da niat untuk aku update blog ni. Sebab aku sudah pun mebentangkan bahtera ku di selangi cahaya samar lampu tidur da. Aku rasa sakit hati pun ada, macam tak di hargai pun ada. Td baru balik tengok bola, selangor VS terengganu kalah pulak da selangor. Pas 2 balik umah telintas la pulak bosan yang tahap melaupau. Ada BF pun da 2 3 kalu beturut2 asik futsal je. Kawan-kawan? Sekarang da semakin berkurang atas sebab2 tertentu yang tak dapat dielakkan. Housemate? Sebuk study sebab nak final da, aku je yang tak berapa nak insaf lagi. Sekarang ni aku rasa nak nagis tapi aku da tak boleh nak menagis. Tak mampu da air mata dan air hingus nak keluar tok menagis. Tapi sekarang aku rasa sayu, sedih tak tau nak cakap ape da. Rasa nak pergi jauh-jauh lupakan segala masalah hilang semua yang serabut kat kepala aku ni. Hmmmm 2 je la. Aku nak cuba paksekan mata aku ni pejam untuk seketika. Semoga aku jumpa segala jalan penyelesaikan atas segala masalah yang aku hadapi. Allah memberi cubaan dan dugaan kepada hambanya yang disayangi, Allah tak beri dugaan yang melebihi segala kemampuan kita. So aku akan hadapi dugaan, cobaan dan masalah yang aku laluai sekarang.. Ơ̴̴͡.̮Ơ̴̴̴͡

No comments:

Post a Comment