Friday, August 5, 2011

Sejarah 5 Ramadhan bagiku

Assalamualaikum..

Ermmmm lama sudah aku xupdate blog nie...agak tidak rajin la jari jemari nie mau menaip huruf satu persatu..tp hari ini terasa rajin pulak..belum telambat lagi aku mengucapkan selamat menyambut ramadhan al-murabak..di bulan yang mulia nie kita latihlah diri kita menjadi yang terbaik dari yang terbaik..

Hari ini kita 5 hari puasa..pada 5 hari puasa tercatatlah satu tarikh yang sangat sedih buat aku..orang yang pernah aku sayang yang pernah menceriakan hidup aku sebelum ini pergi tinggalkan aku buat selama-lamanya Arwah Muhamad Alif b. Azarai..telah 3 tahun pemergiaannya dari muka bumi ini..sama-samalah kita sedekahkan al-fatihah untuk beliau semoga dosa-dosany diampunkan arwah ditempatkan digolongan orang yang baik..

Amin...

No comments:

Post a Comment