Sunday, September 4, 2011

jasad di orang lain, hati diorang lain





assalamualaikum.

hari ini aku merajinkan jari jemariku untuk menaip dan mengupdate blog aku ni. harap maklum da masuk semester baru ni aku agak malas untuk menaip dan berhari raya bersama keluarga tercinta di kampung halaman. pic raya?? oooo sila la ye tengok di pezbuuk saya.. tapi xbanyak pon sebab kawan saya kata jangan letak picture banyak2..hehehe so saya letak lah apa yang patot seperti ini......


lawakan saya


tapi bukan topik raya yang nak di bincangkan. aku ada terbaca satu ni dan topik yang nak di bincangkan ni ' JASAD DI ORANG LAIN DAN HATI DIORANG LAIN'.
kenapa boleh jadi macam tu ek. sedangkan bercinta bagai nak rak dengan orang lain tapi hati ade dekat orang lain. mungkin orang yang dicintai itu selalu membuat si gadis sakit hati, marah dan macam2 lagi selepas tu sigadis pon dalam diam menaruh hati kepada orang lain tanpa pengetahuan sesiapa mahupun pada yang di taruh hati. benda ni jadi dalam diam supaya tiada siapa yang akan tahu. mungkin semua yang terjadi ade hikmah disebaliknya. kita hanya merancang tapi tuhan yang menentukan. kepada sesiapa yang terjadi seperti diatas ini, berdoalah dan minta petunjuk dari-Nya...

No comments:

Post a Comment