Tuesday, June 14, 2011

pagi ini

selamat pagiiii..

pagi ini aku rasa berat sangat untuk bangun dari tilam aku yang xberapa nak empuk 2. malas sangat. dalam hati wahai jam locengku kenapalah cepat sangat kau berbunyii. aku membuka mate kanan dan seterusnya mata kiri step by step..hahahah.. perkara pertama aku akan tengok hp aku la..1st sekali BB pinjam adek aku punye.. ade msej malam tadi y say gudnite.. ooo xsempat baca malam tadi rupanya aku sempat hanyut dulu.. selepas 2 my sweet purple hp aku yang comeii loteh nie.. ade 1 mesej jugak dari dia yang say " selamat malam" .. ok abaikan semua pasal hp2 aku..
lepas aku baca2 msej aku pon mandi2 n solat.. sejukkkkk pagi nie.. pas 2 pilih2 baju apa mau pakai untuk hari nie.. tadaaa jumpa da baju.. aku siap2 solek2kan diri lebih kurang supaya xnmpak pucat.. siap solek2 aku pon mengayakan tudung tok hari nie.. hari nie aku mcam terOVER lak sebab aku xnk org tau aku tengah dalam masalah.. ok beyehhh da..


ok nie aku pagi nie...sesudah menyiapkan diri...sebab xpandang cemree tiba-tiba mak aku panggil lak..hehehehhe..


perkara wajib sebelum aku meninggalkan rumah yang aku buat ialah.... aku mesti kene ciom 2 ekoo katak aku yang comel bernama katak buncet n katak kecik dan perkara wajib aku akan ciom bantal bucukk aku.. heheh kalau aku xbuat jadi macam xkene jerrr la hari 2 nanti.. roomettt aku ARDILA AZMAN, SOFIA cukup tau la perangai aku asik2 katak n bantal bucukkk... weyhh katak buncet aku da adeee kawan..hehehhe...

nie la katak buncet aku yang selalu menjadi mangsa adek kecik aku. die suke sepak-sepak..









nie katak kecik aku. walaupun dia xsecomel katak buncet akan tetapi aku syg dia sangat. die pon selalu menjadi mangsa cekekkan adek kecik aku yang sangat nakal.








bantal bucuk???? aiyooo xkan nak uplod picture gak.. heheheh.. maluu.. kepada yang da tahu senyap2 jer.. 2 la rutin harian aku sebelum meninggalkan rumah.. dan hari ini aku happy seperti biasa ... :)


No comments:

Post a Comment