Tuesday, June 14, 2011

berubah

ermm nie entry bilee ntah aku pon xtau la xsilap aku entry nie tok mingu lepas o minggu-minggu lepas bertarikhh 7jun2011. tiba-tiba dapat ilham bodo so jadi la macam 2..tapi aku pon xtau napa aku simpan.. heheheh.. tapi hari ini macam aku mau keluarkan jer entry nie..

entry nie tentang aku kehilangan seseorang yang pernah aku rapat. sangat-sangat rapat. berkongsi masalah, selalu ada time aku dalam sedih, suka, duka dan macam-macam lagi. jodoh aku berkawan dengan dia mungkin Allah tetapkan sampai sini jer. Allah pinjamkan dia kejap jer buat aku dalam kekusutan. so dia dah pergi dalam hidup aku pun. aku xtau die akan pergi terus dari idop aku o die akan datang balik pada aku tok jadi kawan rapat aku semula. aku harap dia akan terus jadi kawan terbaik aku sampai bila-bila..........



aku tidak tahu apa motif sebenar kau rapat dengan aku,,
baik dengan aku,,
selalu bagi semangat dekat aku,,
bagi kekuatan dekat aku,,
untuk teruskan hidup aku,,
harapan kau berikan terlalu tinggi bagi aku,,
tinggi dan tinggi buat aku,,
tapi itu semua hanya sandiwara bagiku,,
kau datang dan pergi dalam hiidupku,,
tanpa alasan yang kukuh buatku,,
kenapa bergitu jadi pada aku,,

No comments:

Post a Comment