Friday, September 18, 2015

Insan yang teristimewa

Hari ke 7
Assalamualikum..
Hari ni jumaat da 7 hari kene taan dlm wad.. Mcm2 perasaan bercambur ade skg ni.. Semoga anak momy y dalam tummy ni betahan yaa sehingga cukup bln..

Alhamdulillah aku besyukur dikurniakan seorang suami y sgt memahami dengan keadaan aku skg ni.. Kemungkinan aku akan di tahan kt wad ni sehingga besalin.. Myb dalam sebulan.. Sedih, risau, gemuruh semua ada.. Risau anak dlm kandungan, risau suami.. Sykur suami aku sgt memahami.. Terharu sgt apa y die buat tok aku.. Setaip hari waktu melawat die akan dtg sini tgu aku melawat aku.. Setiap hari habis kerja die akn duduk teman aku dlam wad ni smpai habis waktu melawat.. Setiap hari tanya kesihatan aku, tanya kesihatan anak kami y dalam kandungan ni.. Setiap hari bertanya aku nak makan ape.. Aku xdpt nk membalas jasa suami aku, semoga Allah panjangkan umurny, murahkan rezekinya dapat membimbing aku sampai syurga..

Irwan shah bin hashim, syg minx maaf atas kekurangan diri ini.. Syg akan cuba jd isteri terbaek buat b.. Semoga cinta dan kasih syg y kita bina ni bekekalan hingga akhir hayat.. InsyaAllah lepas ni kita bahagia besama org baru.. I love u soo muchh hubby..

No comments:

Post a Comment