Tuesday, July 31, 2012

syukur akhirnya penghabisan dan pencarian

assalamualaikum...

syukur aku masih bernafas di bumi Allah yang indah ini... hari ni puasa ke 11 xsilap aku sebab aku xmengira pun.. hehehehe.. minggu sab2 n ahad lepas sempat bersahur n berbuka dengan igs... a.k.a incik gumuks saya..

n syukur sekali sebab pencarian aku terhenti buat seketika.. aku dah dapat kerja baru.. penyelia penyelenggaraan bangunan.. perhh jawatan punya la panjang.. in englis building maintenance supervisor... hahahaha.. xdela aku nak dengar tepekik telolong makhluk yang xda hati perut dekat tempat kerja lama aku.. gudbye..

1hb aku ada new job, new environment n new boss.. heheheh... i like my new job.. moga2 Allah memberkati kerja aku yang baru ni.. dan semoga aku happy dengan kerja aku yang sekarang ni... amin,,,,

No comments:

Post a Comment