Monday, July 23, 2012

buanglah perasaan ini

hmmm hati aku sekarang sangat2 runsing, stress, penat.. macam aku fikirkan. dengan kerja aku yang sangat membosankan. aku macam terpaksa je untuk berkeja kat situ. sebab suasana kerja yang sangat stress dengan pekikan terlolong manusia yang xpaham bahasa. ingat aku robot hari2 nak paksa aku wt OT tanpa berbayar sampai 7.30. lepas raya gudbye job. aku cari kerja lain lagi bagus.

yang keduanya. aku pon xtau kenapa. mungkin perasaan aku ataupun naluri perempuan aku yang membuak2 menghasut diri dan pemikiran aku. arghhhhhh... adik?? abang?? macam cukup meluat je perkataan 2 aku dengar. tapi xbole buat apa2. aku xnak dia cakap aku bepikiran kolot, bepikiran xmatang n bepikiran budak2. aku cuba fikir positif je buat2 tesenyum macam kerang busuk je bila aku baca aksi2 diaorang. aku bukan nak jadi seorang perempuan y hipokrit tapi aku nk menjadi seorang perempuan y sangat sabar dengan dugaan yang datang dekat aku.

fikir positif anis...............

.
.
.



semoga perasaan aku yang ntah pape nie dapat la dibuang jauh2 campak dan hanyutkan kat sungai klang. hehehheh....

No comments:

Post a Comment