Monday, June 4, 2012

semuanya kembali pulih

alhamdulillah...

rasa nk melompat tinggi2 je.. saya sangat happy sekarang macam dunia ni ana yang punya.
Allah maha kuasa sebab da bukak pintu hati dia untuk terima aku seadanya dan melayan aku macam sebelum ni. saya sayang dia. seminggu ada kat rumah dia kat kuantan sangat seronok walaupun dia bz aku bz tapi nampak dia kat depan mata ari2 sangat seronok. seminggu macam sekejap je. xpuas la sayang.

semoga hubungan jarak jauh antara aku dan dia diberkati dan percaya antara satu sama lain. buanglah rasa cemburu aku yang telampau sangat terhadap dia.

sebelum balik apa lg bejalan sakan la. tapi xlah sakan sangat sekadar nak habiskan masa bersama je saat2 akhir nie. pergi mkn big apple, pg mall jalan2 walaupun xde pape, g pandai pusing2 snap2 picture, g mkn mcd. diyy makan sangat banyak. aku tau dia epy sebab dia bgtau aku dia seronok sangat aku ada. sekarang dia da gemok.. pp da tembam boleh main tarik2. yang aku hilang 4kg da. aku bagi kay dia.. heheheh.. i love u diyy..


diyy saya da tembam.. 

No comments:

Post a Comment