Monday, May 21, 2012

penantian satu penyiksaan

alhamdulillah aku dah tahu keputusan akhir peperiksaan aku untuk sem akhir tahun akhir untuk diploma yang aku ambil. syukur sepanjang 6sem aku tak pernah lagi repeat ppr. so aku berjaya habiskan diploma aku dengan jayanya walaupun keputusan aku untuk sem akhir ni agak tidak memuaskan. time 2 aku dengan tak sihat demam dengan ada masalah. semua 2 dugaan untuk aku sepanjang aku belajar. so now aku hapyy sangat. sekarang aku nak kerja cari duet pulak..

hari nie aku pergi interview yang ketiga. banyaknya...... 1st interview aku da dapat kerja. mungkin xkena dengan jiwa aku dari segi gaji ditawarkan. so aku pergi interview yang kedua. orang 2 cakap aku terlalu confident masa interview semua dia berminat giler dengan aku. mungkin kos yang aku belajar tak de kene mengena dengan jawatan aku pohon so aku rasa memang tak dapat. tapi aku xputus asa sebab aku da dapat pengalaman interview. so hari ni kali ketiga aku interview. belum interview lagi dia da suruh start kerja esok. perhhhhh... tahniah untuk diri aku.. gaji di tawarkan berbaloi sangat2. thnax to all yang mendoakan..

n lagi  satu diyy da dapat 1st interview kat kl. so dekat la sikit diyy dengan aku. doakan semoga diyy saya berjaya untuk interview 2.

merah bibir mak jemah yaa...

1 comment:

  1. gud luck korang dua..
    kawen jangan lupe ajak..hehe.. (^^)

    ReplyDelete