Tuesday, July 5, 2011

dafta dan dafta

assalamualaikum readersss..

matahari hilang malam menjelma sudah. bukan mahu cerita pasal malam ataupun siang. hari ni bru la muncul aku untuk update blog aku ni ha. lama la xupdate sebab xder point dan malas nak menaip la dalam 2 3 hari, hari-hari aku tersenyum ni. hahahah..

ok mulakan cerita yang sepatutnya aku cerita.
habis sudah aku kerja selama 2 bulan lepas aku habis LI. da kumpul duit banyak2 ni.hahahah..
semalam aku hantar repottt LI aku, mintak2 repot aku tu tak ler kene reject. kalau kene reject melaynag la duit aku tok print balik..hari ini 05.julai.2011 aku mendaftarkan diri masuk sem 5. hahaha da jadi senior aku rupanya. pejam celik tinggal lagi setahun aku belaja. tak sabarnya mau habis belajar dan kahwin.. opsssss. calon pun tak der da gatal mahu kahwin. heheheh....



nie aku masa dafta pagi tadi. cun x??? hahah mesti la cun. kalau aku tak puji diri aku sendiri sapa lagi mahu pujikan???hahahah

1 comment: