Saturday, April 13, 2013

aktivitti kecergasan di bukit kemensah

11April2013
Isi Rimba Kemensah

huyehhhh..
dapat bermalam dalam hutan..
sampai ke lokasi jam 7 lebih nak dekat magrib.. mencari-cari chalet yang dikatakan.. lepas checkin pekerja bawak la pergi ke lokasi.. agak terkejut beruk la dia bagi pondok yang hanya bertutup dengan tirai langsir bahagian depan dan bahagian belakang terbuka hanya ditutupi dengan pokok pisang.. what??? ok buat-buat ok.. pondok 2 ada la besar kereta myvi aku je, yang kiteorang ni semua da lah besar-besar macam kingkong mane nak muat.. mcm nak menagis.. lepas 2 nasib baik la owner dia macam tahu kiteorang xselesa dia bagi la rumah banglo 2 tingkat.. hehehe pondok 2 tingkat sudah.. mcm biasa hanya ditutupi dengan tirai jugak xda pintu.. better than dari td ler..


ok 2 la pondok 2 tingkat yang aku maksudkan.. klasikkan.. satu malam aku xdapat tidur tahu x.. dengan sejuknya xda kemudahan sepeti tilam dan bantal yang bersih.. tidur atas beg ja aku tau.. baru nak terlelap kucing pulak masuk.. lepas setegah jam kucing 2 tidur boleh pulak dia muntah. alamatnya memang xtidur sampai la ke pagi dan terus prepare tok aktiviti.. jap2.. nak bagitahu pagi 2 kitorg xmandi sebab toilet dia agak....... paham2 sudah..


 sebelum masuk dalam hutan rutin yang patut aku buat mesti la bergambar.. nampak tak disitu kereta aku.. besarkan.. hahahah


ok.. pagi2 da tolong bahagian pendaftaran untuk program..



ok.. aku kumpulan kuning yang diberi nama kumpulan KODOK trekmak kiteorang YAKKK.. kah2.. ada sebab disebalik yakk 2.. biar aku dan ahli kumpulan je yang tahu yaa..nampak tak begitu semangat aku membetulkan glove 2.. padahal xpakai pun time masuk 2.. sebab macam rimas la..




ok ni lah ahli kumpulan aku.. macam-macam halangan kene redah tau.. dari jalan darat sampai ler ke jalan air pun kena redah.. berbaloi-baloi tau kumpulan aku dapat nombor 2.. so menang la kan citenya sekarang.. puas hatilah.. 


ok ni la peserta dari JPS dari semua Daerah Selangor..nampak tak aku je yang tersesat kat tengah-tengah 2 perempuan.. hahahaha

sekian, terima kasih









No comments:

Post a Comment