Sunday, January 27, 2013

kuatkanlah aku, dugakalah aku selagi aku mampu

hye2..

selamat hari thaipusam.. hari ni duduk rumah je ade 2 kenduri tapi xbuleh pergi.. adek kecik masuk hospital laa moge2 cepat2 laa keluar dari wad..

topik sebenarnya bukan di atas..... 2 hanya sampingan...

kuatkanlah aku, dugalah aku selagi aku mampu dan aku di temukan yang betul2 ikhlas untuk diri aku nie...

Mr Right???
arghhhh xjumpa lagi laa. bukan memilih tapi yang sesuai tu x berapa jumpa lagi. yang datang 2 memanf ramai tapi yang betul-betul 2 belum mencul dan keluar lagi. pk dan pk dah malas bercinta sebab semuanya macam sama je. sebelum diterima perhhh pijak semut pun xmati-mati tapi kalau dah terima tesepak semut pun boleh koma tau.

sekarang tengah buat pemilihan yang betul-betul dijodohkan. kawan-kawan pon ramai yang solo sudah ditemankan aku yang dulu ditemankan skg solo pulak da. arghh malunya.. tp Allah 2 maha adil dia da tetapkan jodoh aku cuma jodoh aku 2 malu-malu lagi nak jumpa aku la. InsyaAllah kalau dalam tahun nie di tetapkan kawan-kawan semua dptlah jemputan k. tapi jemputan apa 2 xberapa nak sure lagi. sabar-sabar..

kepada jodohku... aku da tak sabar nak mengenalimu. kalau di pertemukan kita bialah ia kekal hingga ke akhir hayat. amin.....


No comments:

Post a Comment