Wednesday, September 5, 2012

kalau dah itu takdirnya

assalamualaikum..
hmmm sekarang ni aku sibuk bekerja so xda masa untuk aku update blog aku. jari jemari semakin malas untuk menaip.

sekarang jam menunjukkan jam 5.33am sangat awal untuk aku bangun.. pukul 4.00am bos aku clien aku dr national library En Darwis dia mention yang dia xdatang kerja atas sebab kematian atuk wife dia. sebenarnya aku agak tekejut sikit bab kematian nie. ok so aku abaikan dan pergi memerut kejap.

tangan ringan sangat nak on9 twitter bukak page sidia. jumpa satu ayat ni. katanya ayat copy. tapi cukup bermakna. aku xtau ada niat o sekadar suka2. tapi betul2 aku tersentuh sangat2. dia mengharapkan orang y dia sayang kembali ke?? die mengharap someone y dulu ker?? aku sedih sangat macam xbermaya nk kerja je rasa.. kuatkan aku YaAllah.. bagi laa aku semangat.. bagi aku kwn2 yang ada dengan aku masa aku rasa macam ni..

kalau dah itu takdirnya, aku terima segala ketentuanmu YaAllah...

No comments:

Post a Comment