Saturday, June 16, 2012

gambar hot

assalamualikum

syukur ke hadrat illahi aku masih bernyawa sampai ke hari ini. hari ini aku nk meluahkan rasa terkilan yang amat sangat. aku buat baik dengan orang kenapa orang tikam belakang aku sendiri. main tikam2 pulak na.
aku tak sangka, aku ingat kau kawan paling baik aku pernah kenal. macam-macam aku kongsi cerita dengan kau minta pendapat kau tapi last2 kau macam ni. mungkin aku pernah buat salah dekat orang yang aku paling sayang selain family aku kau sepatutnya sebagai kawan aku, kau tolong aku, kau bagi semangat dekat aku. tapi ni x. kau lagi suruh aku tinggalkan dia, sedangkan kakak dia pun mintak aku bersabar dan tunggu.
apa motif kau sebenarnya. apa yang aku tau dan apa yang muncul di depan aku. kau suka dia kan?? kau perlukan dia kan?? aku xtaula apa yang kau da burukkan aku apa yang kau da cakap pasal aku.

pasal gambar? siap love2 bagai. apa motif ko ha? motif ape? perlu ke kau buat macam 2? perlu ker? aku sedih beb dapat kawan macam kau. mungkin salah aku sebab terlalu percaya orang macam kau. aku xsangka kau menaruh harapan dalam diam. tapi mungkin kau tidak mengaku dan mungkin kau xpernah luahkan tp apa yang aku nampak dan apa yang aku dengar aku tahu. sebab aku pun perempuan macam kau.

so sekarang aku memang xperccyakan ko..
terima kasih.........

No comments:

Post a Comment