Saturday, May 12, 2012

kembali tersenyum

assalamualaikum...

pertama sekali aku ucapkan syukur ke Illahi kerana aku masih bernafas dibumi ini. aku nak kongsikan apa yang aku rasa sekarang ini. aku da kembali tersenyum seperti diri aku yang sebelum ni. aku tidak terlalu termenung, aku da boleh tergelak2 semua laa aku da boleh buat. hari ini buat pertama kalinya aku masuk ke dapur setelah 2 minggu aku kembali ke rumah ku setelah aku abeh belajar. perhhh... selama nie makan hati je so kenyang sampai pandang makanan pun xda nafsu langsung. jadi kurus da aku ni. 2 minggu aku xmakan. tapi selepas aku kembali tersenyum ni perhh asek lapar je menerjah diri. asek rasa nak makan je kerjanya. hubbykuoo kata makan banyak2 gemokkan diri balik, buncetkan perut balik.. hahahha... thank 2 Allah kerana mendegar segala rintihan aku. kawan2 aku yang banyak bagi sokongan dekat aku supaya aku jadi kuat..

1. DIELA HUDSON
2. CODY CHEM
3. ABG IZWAN
4. KAKNGAH & KAKLONG
5. DAN YANG SEMUA TERLIBAT SECARA LANGSUNG ATAUPUN TIDAK..... (macam drama pulak)


upsss lupe pulak. sayang sweet x kita pos surat cinta 2. siap guna pos laju lagi tau takot xsampai. macam orang dulu2 pulak becinta jarak jauh main pos2 surat. heheh.. kalau dia baca nak bagitahu sayang dia sangat n minta maaf segala sala silap kita.....

sejujurnya ku tak bisa
hidup tanpa ada kamu aku gila
seandainya kamu bisa
mengulang kembali lagi cinta kita
takkan ku sia-siakan kamu lagi....



No comments:

Post a Comment