Tuesday, May 8, 2012

bagitahu satu dunia

assalamualaikum..

mood aku mungkin sudah boleh tersenyum sekarang, ataupun masih sedih..
hmm semalam aku pun xtau kenapa dan mengapa aku begitu sedih sangat telampau rindu dekat dia. mungkin perasaan 2 memang wujud dengan iklas. 2 la yang aku rasakan semalam. perubahan dan perubahan. Aku?? Alhamdulillah sedikit demi sedikit aku berubah. Dia?? aku xpasti apa yang dia rasakan sekarang sebab aku xdapat nak baca fikirannya dalam masa ini. kejap ok kejap x. sampai bila aku macam ni pun aku xtahu.

aku tepaksa menunggu dengan sabar dan belajar bersabar. walaupun sampai aku erfikir sampai satu tahap aku memang dah xboleh sabar menunggu saat aku gembira 2. Tapi xpe. aku bersabar lagi sebab aku nak menebus semua kesalahan aku pada dia. semoga Allah permudahkan segala urusan aku dengan secepat mungkin. sebab aku seorang hamba y lemah aku xkuat dan aku xmampu.

kalau boleh aku nak bagitahu semua orang yang aku sangat2 sayang dekat dia.

No comments:

Post a Comment