Thursday, May 3, 2012

aku cuma

assalamualaikum..

mugkin bagi diri aku, aku lah orang yang sangat2 gembira setelah sekian lama aku bersedih n menitiskan air mata. tapi dalam masa yang sama aku juga merasa sedih. sedih tapi aku dah penat la menagis. aku macam da jadi keras. dendam ke aku nie?? bermusuh ke?? mungkin tidak xde faedah semua 2.

aku xminta duet ringgit kau, aku xminta harta melimpah ruah, aku xminta intan berlian cuma aku minta kasih sayang kau macam dulu je. itu je aku minta. dan aku harap kau terima aku dengan rela hati bukan kerana paksaan, sebab aku terima kau dengan iklas walaupun hati aku sakit, pedih apa yang dikatakan oleh kau sendiri.

aku cuma bersyukur. apa yang aku impikan muncul dihadapan aku tanpa paksaan aku. aku hargai pemberian-NYA keatas aku. aku tidak mensia-siakan pemberian buat kali ini. biarlah ia menjadi yang terakhir buat aku.

No comments:

Post a Comment