Sunday, April 29, 2012

MOHD HILMI B. ABD HADI

salam...

hari nie hari terakhir aku di Shah Alam. aku akan kembali ke tempat asal aku. Gombak je. 3 4 hari ni aku sedih ja. aku menyesal dengan diri aku. aku sangat2 menyesal. aku sedih kenapa Allah turunkan air mata aku sampai macam ini sekali.

sepatutnya aku memberi ruang dalam diri aku untuk perbaiki diri, perasaan, berubah. tapi dalam masa yang sama aku lupe akan janji aku dengan kau. aku minx map sangat2. aku xsepatutnya buat kau macam 2. aku sepatutnya setia akan janji 2. aku menangis menyesal pon xde guna da. sebab kau memang xde dengan aku sekarang. aku meraung pon xguna da sebab aku sekarang di bumi nyata.

aku xtau kehidupan aku lepas ni macam mane xde kau. sebelum nie aku berdiri 2 kaki besama kau. kemane je kau dalam hati aku. sekarang?? aku berdiri sebelah kaki. aku belajar untuk merangkak, berjalan sendiri tanpa bantuan. tapi aku xkuat. aku sering tersungkur, aku sering terjatuh. aku xmampu xde kau kat sisi aku. aku sangat2 xkuat.

macam mane pon aku sebelum nie jahat2 aku, gatal2 aku kau je kat hati aku. xde orang lain pon y bole ganti tempat kau. tp skr semua berubah. kau dah xde. n xde sape pon y boleh ganti tempat kau. aku nak kite mcm dlu. berangan same2, bermimpi same2 n tunaikan angan budak2 kite. kau ingat x angan budak2 kite 2 taon lps?? bykkan.. kau ingat x mcm mane kite kenal? kite jumpe ? kite salu dating dekat mane? kau ingat x semua 2?? mungkin sebelum nie aku sering lupe semua 2. aku terlalu pk kan ego aku je.

tapi bile semua ni jd dekat aku, aku mule terfikir semua 2. aku betul2 rasa kehilangan sangat2. mule2 aku xdpt terima apa jd kat diri aku nie. aku mula terfikir sekarang.. Allah beri aku peluang untuka ku berubah. aku bersyukur sangat2, Allah bukak mata aku, tp dlm masa yang sama aku sedih sangat2 aku kehilangan org y sygkn aku, orang y aku syg. kalau sekarang aku still dengannya lg mungkin sampai bila2 aku akun dengan perangai lame aku aku, aku mungkin xmyesal, aku mungkin akan pk keseronokkan. tp sekarang aku menyesal, aku insaf. dan dlm kepala aku hanya pk kan aku akan dptkan blik apa yang telah aku hilangkan sebelum nie. semoga usaha aku berhasil. doakan aku semoga aku mendpat cinta hati aku kembali. ( MOHD HILMI B. ABD HADI ) hanya die je y mampu wt aku tersenyum macam sebelum nie.


.
.
.
.


.
.
.
.


.
.
.
.




No comments:

Post a Comment