Wednesday, January 11, 2012

tak habis2 lagi dari satu ke satu.. dunia2..

assalamualaikum..

hari ini habis je kelas rajin la on laptop n godek2 apa story yang terbaru. godek punya godek ada la 2 3 story. masyaAllah. terkejut beruk aku membaca. cerita pasal apa ni. hari ini nak cerita politik sikit la. hahah apa yang aku tau pasal politik ni. sikit pon tak tau just baca info2. walaupun aku muda lagi tapi aku faham dan aku faham la.

1st sekali kes adam Adli turunkan bendera 2. aku ingat da habis la sampai kene gantung 3sem Adam Adli 2. tak patut2. lepas 2 yang caci memaki lagi. yang caci memaki, ludah meludah n sebagainya bukan lah budak-budak lagi semua da tua tak kan xder otak pun. kalu betul pun Adam Adli 2 sala negara kita ada undang2. Tapi apa pun aku still lagi sokong Adam Adli walaupun ramai yang tak suka die.

Yang tebaru aku terbaca tadi imam masjid kene pecat sebab turunkan gambar Najib kat masjid. patut ke? jangan jadi bodoh la. kat masjid 2 ingat suka2 je nak main gantung-mengantung gambar suka-suka hati. apa kes. besar sangat ke kuasa dia sampai kene gantung gambar dia kat dalam masjid? lebih baik letak ayat-ayat Al-Quran lagi banyak faedah. semua ni dunia je.



2nd kes liwat-meliwat ni. aku tak boleh nak cerita banyak-banyak la sal kes liwat ni sebab aku tak tahu sangat. tapi aku bersyukur sebab Datuk Seri Anwar Ibrahim bebas dari tuduhan. orang yang betul pasti di tempat yang benar. ok yang baru aku terbaca tadi ada pula la seorang mamat dari indonesia yang mengaku di liwat oleh Datuk Seri. apa kes semua nak mengaku kene liwat ni. tak malu ke buat fakta macam 2. kelaka2.

No comments:

Post a Comment