Monday, January 2, 2012

tahun baru 2012

selamat tahun baru, tahun baru wajah baru, perangai baru, semuanya baru...

yeahh tuan punya blog dulu

tahun baru semua orang g sambut dekat KL la, I-CITY la macam2 lagi. tapi tahun ni aku sambut tahun baru dekat atas tilam dekat kg beb. dengan sejuk2 dalam selimut time 2. best ke sambut tahun baru nie? dengan orang ramainya lah, bising2 sampai bingit telinga. uishh sangat serabot. pada keesookannya aku sekeluarga dengan kezen kecik2 kawan mama pergi menjelajah Bukit Melawati, Kuala Selangor alaa tempat bersejarah 2. kat kg aku 2.. heheheh 1st sekali aku naik kereta api yang bergerak 2. mesti lah kereta api bergerak mana ada kereta api dok senyap je kan.

macam kereta api mainan pulak da
tambang kereta api 2 da mahal sekarang RM3. zaman aku kecik2 dulu murah je kereta api 2. tahun baru harga pun sudah baru. cekik darah betul. so naiklah bukit 2 naik kereta api 2.

1st picture dalam kereta api 2..

alamak xsempat mau edit pulak



2nd picture dalam kereta api 2
yess my picture dalam kereta api 2. sweet x?


ok da penat naik kereta api jalan punya jalan akhir sekali pic kami semua. i so sorry mama sebab tolong snapkan picture.

peace yaa






No comments:

Post a Comment