Friday, October 7, 2011

maksud friends untuk saya

So, yes, kawan, friend, sahabat. What does it means to me? I think I have been a very good friend to my friends through out my 20 years of living. I think so, I tried my best.

kawan biarlah beribu tak kesah pun janji namanya kawan. bagi aku kawan tak perlu mengikut warna kulit, asal usul, baik, jahat, lelaki ataupun perempuan. benda itu semua tidak di ambil kira asalkan kita seronak berkawan dapat berkongsi masalah, dapat meluahkan apa yang kita rasa untuk luahkan. selagi kita mampu berkawan, kita kawan jela. selama aku hidup 20 tahun nie family aku terutama mama aku tak pernah untuk mengongkong untuk aku berkawan dengan siapa pun.

bagi aku tak da siapa pun yang bole menghalang aku untuk berkawan dengan sesiapa pun. sebab lagi banyak kawan lagi banyak pengetahuaan yang kita akan dapat. so mari kita berkawan.......

KAWAN BIAR BERIBU, BERKASIH BIAR SATU.... SO RENUNG-RENUNGKAN DAN SELAMAT MEMAHAMI..


IRA.... aku kawan dari tingkatan 3 sampai sekarang...

nasya, mad, ana, amin n aku at Pulau Pangkor...

staf office.. kak una, kak syira n bob...

kawan masa duduk centrecore dulu2...umi, nurul,niesa n aku...

bf kak una, ain n aku.. balik mkn Kenny Rogers...yumieeee..

kami kawan

ieqa.. kawan kadet polis zaman sekolah-sekolah..

Abdur Razak jejaka encem masa aku wakil KL pg kadet polis keb....hahahha... weyhh razak jangan perasan ek.. kawen nanti jemput tau...

No comments:

Post a Comment