Tuesday, September 20, 2011

apabila teringat

assalamualaikum..
2 3 hari ini cuaca agak mendung dan hujan je disekitar lembah kelang sama macam mood aku yang agak redup sayup, kadang kala menitiskan air mata seperti awan menurunkan air hujan.

aku rasakan hidup aku kosong macam tak ada apa-apa saja, syukur aku masih ada kawan-kawan yang faham akan aku yang sanggup susah payah dalam aku kesusahan mengalami kesulitan.

aku tidak gembira macam sebelum ini. mungkin kawan-kawan aku melihat aku tersenyum tetapi siapa yang tahu disebalik senyuman aku itu. dari satu masalah ke satu masalah yang datang menimpa.

bila aku sedih mla la fikiran aku merawang macam-macam yang aku fikirkan dari benda kecil hinggalah ke benda yang sangat besar dan sulit.


gambar diatas ini orang yang pernah aku sayang dan orang yang pernah menawan hati aku. Arwah Mohamad Alif bin Azarai. arwah pergi tinggalkan aku hampir 3 tahun da. setiap kali aku sedih benda pertama yang aku akan fikirkan Arwah. sebab setiap kali bila aku menangis dia akan pujuk aku. walaupun bukan salah dia, dia akan menyalahkan dirinya.

gambar tu lah kali terakhir aku jumpa Arwah sebelum Arwah pergi tinggalkan aku buat selamanya. kalau Arwah ada lagi dekat dunia ni petama sekali aku nak bagi tahu aku SAYANG SANGAT KAT DIA. kenapa lah sekejap sangat kau diberi pinjam pada aku. tapi aku cukup bersyukur sebab kau insan terbaik yang pernah aku kenali dan sanggup menerima aku.

semoga rohnya dicucuri rahmat......

No comments:

Post a Comment