Wednesday, June 15, 2011

terima kasih

hari ini aku sudah gumbira.. hOoreyyy... terima kasih kawan-kawan aku yang sentiasa ada dengan aku time aku dalam sedih n banyak sangat masalah.. kalau korang xder xtau la apa jadi ngan aku sekarang mungkin xrupeee orang da kot. yang banyak sangat dengar masalah aku tima aku susah senang ARDILA AZMAN xkisah la aku menangis ker, aku down, time aku banyak masalah 24 hours aku akakn call nages2 kat dia, die banyak tolong aku.. SOFIA pun banyak tolong aku, time aku xdapat call ARDILA sebab die off hp aku mesti akan call dekat SOFIA.. HILMI HADI pon banyak dengar masalah aku jugak tempat aku menangis walaupun die nie ex aku tapi die paham aku sangat2 n sanggup dengar masalah aku disebabkan org lain.. terima kasih jugak dekat IRA n BF die KHAI sebab da sembur aku banyak sangat dari korang sembur 2 la aku bukak mate sikit terima kasih banyak2 la.. n lastly akak angkat aku KAK DAYAH i love u laaaa... dari bujang2 dulu sampai sekarang da kawen ade anak sorang stil bagi semangat kat aku time aku tengah down giler2.. terima kasih dekat semua kawan-kawan ek sebab banyak tolong aku yang bemasalah nie...



nie ARDILA AZMAN yang xkesah layan aku time aku macam mane sekali pon..sayang sgt la kat diela... n roomet aku sem depan dan tido sebantal minom segelas mkn sepinggan..heheheh


nie SOFIA kawan kepada ARDILA n roomet aku sem depan gak..


nie HILMI HADI banyak sangat dengar aku menangis n dengar aku merepek2 dari dulu sampai sekarang. walaupun die nie ex aku tapi die still kawan ngn aku sampai sekarang.. sayang die la..

nie IRA n bf die KHAI.. thnxx kat korang sebab sembur aku kaw2 la.. korang sembur 2 memberi kesan kat aku yang dalam giler la..sebab korang gak aku bejayee wat keputusan yang betul tok diri aku..thnxxx sgt..


akhir sekali yang comell nie akak angkat aku yang aku syg laaa... KAK DAYAH thanxx akak, akak banyak tolong bg nasihat kat anis dari dulu mase arwah meninggal lagi sampai sekarang. xbenti2 akak bagi nasihat..

kepada yang menolong secara langsung mahupun tidak langsung ribuan terima kasih dari aku ek..heheheh...

2 comments: