Wednesday, May 4, 2011

menangis

hari ini nak merepek sikit sal diri aku nie...
hari ni tepat jam 2 lebih dan aku berada di office,,
tiba-tiba aku rasa sebak sangat..aku pon xtau la apa motif aku rasa sedih amat sangat2..
aku pon mengadu dekat someone ni yang faham aku la...
selalu temankan aku..



DIE:
cm ne
anis...
dgr ek
okey kalo anis xtau nape anis tension
anis bangun n g mnum air

AKU:
da byk da anis minom air..


DIE:
ermm okeey
anis b`tenng dl
anis bleh solat x ari ne


AKU:
bole..
tp anis xsolat lg..


DIE:
kalo bleh,anis g amik wuduk
n g solat dl


AKU:
ermm k..
anis solat jap..


DIE:
sbb knkdng syaitan ggu kite mase kite lemah
okey
gud..


ini adalah perbualan (chat) antara aku dan dia..suka sangat kawan dengan dia..cukup paham sanagt aku.. moga persahabatan aku dan dia berkekalan.....
lepas dapat nasihat dari dia terus aku xjadi da nak nanges2 nie...

No comments:

Post a Comment