Thursday, April 14, 2011

buruk perangai

hari ini hari yang membosankan. aku rasa samapi ke petang aku akan hadap ja pc kat office aku ni.
bosan.maa tolong bosan ni.

disini aku nak cerita pasal seseoarang ini.aku rasa teruk sangat perangai dia. sebenarnya aku memang tidak berkenan dengan perangai dia ni. kolot+macam budak2+memalukan=aku tidak suka.haha. bukan la tidak suka sangat, kawan 2 so suka la juga.

alkisah ni berlaku semalam di Pizza Hut Alamanda Putrajaya. aku, kawan aku dan lagi seorang hamba Allah. selepas masing-masing dalam kekeyangan sesudah memakan semua pizza, hamba Allah ni bergurau bagi resit dekat kawan aku ni. dengan tiba2 kawan aku ni terus buat muka. padahal hamba Allah ni cuma bergurau ja. minum2 dalam 10 minit dalam keadaan sepi tanpa bersuara. tiba-tiba kawan aku bangun dan terus ke kaunter g bayar.
ha sungguh tidak faham aku.

sampaikan yang hamba Allah 2 terkejut dan terpaku. ee buruk perangai, padahal hamba Allah 2 bergurau ja. orang pon pandai fikir la da mkn sama2 mesti la bayar pon sama-sama. xkan orang nak main lepas tangan ja. aku rasa sumpah lepas ni memang hamba Allah 2 xkan bawa kemana2 da.. kesian hamba Allah 2..

No comments:

Post a Comment