Thursday, April 7, 2011

kau bagus ker aku bagus????

ermmm hari ini rasa macam nak merepek la sikit...
sekarang aku belajar dalam tahun 2 semester 4..maknanya sekarang aku tengah praktikal..
aku praktikal dekat sebuah syarikat construction kelas F..wowww2...
dekat sini bukan la aku nak ceritan pasal syarikat aku nie..
aku dan kawan aku lagi sorang praktikal dekat sini...
aku da praktikal dekat sini da 4 bulan dan sepatutnya hujung bulan ini bulan yang terakhir aku praktikal..so cuti 2 bulan lepas tu..
akan tetapi bos aku ofer yang cuti 2 bulan 2 aku sambung berkerja di sini....
aku fikir punya fikir oklah..tapi aku minta gaji dan xnak elaon...bos kata ok..
bagus sangat ke aku ni sebab bos ofer aku sorang ja...
kawan aku yang lagi ni macam jeles..
sebab bos selalu puji aku dan tidak memuji dia...
sebab bos puji aku..........
bila bos bagi kerja jer aku terus buat..aku xsuka tangguh-tangguh kerja..
tapi dia????suka tertangguh-tangguh..kadang-kadang geram...
sebab last minute mesti aku yang kene tolong dia buat kerja...
bila kene tegur..mara...sakit hati....xboleh terima...
pergi bagitau satu kampung, yang konon2 aku nie yang teruk...
susah kalu perangai macam budak-budak...
sekarang, kerja aku,aku siapkan...kerja kau, kau buat sendiri...jangan harap aku nak tolong da..
dah la tidak kenang budi...
piiiigiiiiiiiilah...
mungkin la kot aku bagus...hahahah..
poyo jer kau hanis..
susah kalau praktikal sama dengan kawan satu kelas ni..
bila kita lebih dia jeles...so jangan la praktikal sama-sama dengan kawan-kawan anda..

No comments:

Post a Comment