Friday, February 11, 2011

4 jam menuggu mendapatkan rawatan

kejadian nie berlaku semalam...pagi2 lagi aku merasakan badan aku tidak bermaya untuk melakukan segala tugas di oofice..aku mengambil keputusan untuk menggambil MC...pg2 lg aku da tanya mak aku..kalau pergi klinik dapat MC x agak2..pagi2 dalam jam 7.45 aku da menapak kat klinik kerajaan..sampai2 klinik 2 tutup..nak menjadikan cerita la..aku terfikir mungkin xbukak lagi sebab telampau awal aku sampai..tapi yang agak peliknya xder orang pun..cuma ada 2 3 orang..pas 2 baru aku terbaca yang klinik 2 berpindah..ngan muka tidak malu aku bertanya dekat pakcik yang tunggu sama aku..tp dia terpinga2 cam aku cakap bahasa orang asing lak..ada lak makcik yang tetiba tolong jawabkan..aku pun pe lagi call mak aku..mak aku ambil dan hantar ke tempat klinik baru berpindah 2...sampai ja aku terus masuk...uish bapak ramai giler..ambil2 nombor..nombor aku yang ke 86 uish..adalah sejam aku menunggu..macam2 ragam orang sakit aku tengok kat klinik 2..ntah cmner aku leh lupa lak nombor aku..sampaikan nurse 2 mengulang nama aku 3 kali..hahah...mengelamun jap..untuk jumpa Dr aku dapat bilik 3 dan nombor aku yang ke 38...lg sekali aku nak menuggu..tunggu punya tunggu sampai giliran aku..jumpa Dr suma..Dr suruh aku cek darah..yang tukang mengambil darah 2 lelaki..uish2..cam2 soklan dia tanya..boleh ajak aku besembang...hahah..siap2 cek darah Dr kata aku suspek dengi..jahat punya nyamuk..setelah 4jam aku di klinik 2 selesai sudah suma mendapatkan rawatan..

kene cucuk coz nk amek darah..



.

No comments:

Post a Comment